Forside Iværksætterliv Giv din nystartede virksomhed den bedste start på livet

Giv din nystartede virksomhed den bedste start på livet

Giv din nystartede virksomhed den bedste start på livet
Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/startupsteps.dk/public_html/wp-content/themes/newstube/functions.php on line 1538
0
0

Har du en idé, og tror du selv på den, er det bare med at føre den ud i livet. Handler din ide om at starte en ny virksomhed, er der en række ting, du skal være opmærksom på. Det er nemlig ikke lige til at få en velfungerende virksomhed med det samme. Din idé kan være nok så god, men skal du have den succes, du drømmer om, kræver det, at hele opsætningen fungerer, som var det en velsmurt maskine. Der er meget organisering i startfasen, og du skal gerne have styr på det hele. Du er måske ikke ”professionel”, når det handler om at drive virksomhed, men alligevel skal du fremgå professionel. Dette er en hård opgave, men heldigvis er der en række firmaer, der har specialiseret sig i at hjælpe netop nystartede virksomheder.

 

Har du overvejet et virtuelt kontor

 

Første skridt på vejen til den professionelle udstråling er, at dit kontor har den rette placering. Ofte vil dette være en dyr omgang, som kan tage meget af den kapital, du havde øremærket til andre vigtige ting – såsom markedsføring, produktudvikling osv. Dog er det heldigvis en løsning, som indebærer, at adressen på dit kontor vil have en professionel placering. Virksomhedens kontor vil altså ikke have adresse i dit private hjem, hvilket også ville have skreget useriøsitet hele vejen til himlen. Du vil nu have en god adresse, som har en central placering, og dine kunder vil få det indtryk, at du opererer mere professionelt, idet du ikke arbejder hjemmefra. Denne ordning kan lyde forvirrende, men det handler om, at du vil få et virtuelt kontor, hvor dine breve samt kundekontakt vil gå igennem, hvis du altså ønsker det. Alt vil selvfølgelig blive videresendt til dig, så du går ikke glip af noget, men du slipper blot for organiseringen af breve, kundekontakt samt mere. Du vil få professionelle til at tage telefonen, og du vil faktisk have din egen form for reception. Denne ordning kaldes et virtuelt kontor. Lyder det som noget for dig, så se mulighederne her.

 

Hold fokus på dine kompetencer

 

Med et virtuelt kontor fremstår du mere professionel, men ligeledes vil du kunne fokusere på dine kompetencer. Du skal ikke håndtere telefonsamtalerne, breve samt meget andet. Det har du nu hjælp til, og derfor kan du bruge din energi på udvikling af dit produkt. Dit produkt er hvad, der har sat det lille eventyr i gang, og det er nok kun inden for dette område, du har dine evner. At tale i telefon med kunder kan lyde let, men det er faktisk en hård disciplin, der kræver meget tid, hvis det skal blive gjort på en god måde. Det har du ikke tid til, hvis dit produkt skal kunne følge den hårde kamp, der er på markedet. Rådet er derfor, at du får hjælp til at fremstå professionelt, så du bag kulisserne kan arbejde på det eller de produkter, kunderne skal elske din virksomhed for.

 

 

 

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Alt indhold på denne side er betalt eller sponsoreret.<br/>Vi bruger cookes til at forbedre brugeroplevelsen på siden. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept. Vi gør dig opmærksom på, at indlæg på denne hjemmeside er betalte eller sponsorerede af samarbejdspartnere.

Luk