Forside Indretning Gode råd til indretning af nyt kontor

Gode råd til indretning af nyt kontor

Gode råd til indretning af nyt kontor
Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/startupsteps.dk/public_html/wp-content/themes/newstube/functions.php on line 1538
0
0

Går det dig rigtig godt som iværksætter, så står du uvægerligt en dag og har brug for flere ansatte og mere kontorplads. Hvordan du indretter sådan et kontor, er ikke ligegyldigt, da det har betydning for arbejdsmiljø, medarbejderes motivation og produktion. Her kan du læse om gode råd, hvad du skal overveje, når du skal sætte et kontor op. 

Møbler på kontoret

Først skal du gøre dig klart, at møbler er ikke bare møbler, og det er ikke ligegyldigt, hvad du sætter ind på kontoret, som du og dine medarbejdere skal bruge dag ud og dag ind. Det er vigtigt, at møblerne indgyder komfort i arbejdet og muliggør forskellige arbejdsstillinger. Det er fx en god idé at bruge hæve/sænkeborde, så ansatte både kan stå op og sidde ned at arbejde.

Det er også vigtigt at overveje belysningen og anvende lamper, som ikke stresser øjnene i arbejdet, men derimod indgyder en behagelig arbejdsbelysning. Er der flere medarbejdere, som skal arbejde sammen i et lokale, kan du overveje at anvende plader på vægge, der kan opsuge lyden, hvilket fordrer en bedre akustik i kontorlokalet. Skal mange medarbejdere sidde tæt op ad hinanden, kan man opsætte afskærmninger, så medarbejderne kan opnå arbejdsro.

Vælg kontorartikler af kvalitet

Kontorartikler kan være en jungle uden lige, fordi mulighederne er nær uendelige. Det kan være en udfordring at vælge de rigtige. Vigtigst er det at vælge kontorartikler af en høj kvalitet. Det er en god idé at anvende én leverandør af kontorartikler, så man får en samlet pakke af de kontorartikler, som man har brug for. På den måde sikrer man desuden, at de forskellige produkter er kompatible. Se mere på Daarbak.dk.

Glem ikke køkkenet

Medarbejderne bruger tid i køkkenet hver dag, så det betyder noget for arbejdsmoralen, at de ting, de anvender der, virker og er lavet med kvalitet for øje. Det skader heller ikke, at det pænt at se på og er brugervenligt. Det vigtigste i køkkenet er køleskabet, da det er her madvarer og ikke mindst mælken til kaffen holder til. Et AEG køleskab vil passe ind på mange arbejdspladser og opfylde behovene på et nystartet kontor.

Frokost er en vigtig del af kulturen på et kontor, da det er her medarbejderne får mulighed for at socialisere og knytte bånd, der vil styrke samarbejdet og arbejdsmoralen på arbejdspladsen. Derfor kan du overveje at opstarte fx en frokostordning med sund mad, så frokosten bliver et samlende moment blandt de ansatte.

 

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Alt indhold på denne side er betalt eller sponsoreret.<br/>Vi bruger cookes til at forbedre brugeroplevelsen på siden. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept. Vi gør dig opmærksom på, at indlæg på denne hjemmeside er betalte eller sponsorerede af samarbejdspartnere.

Luk