Forside Iværksætterliv Tjekliste: Vigtige indkøb for dig, der vil drive eventbureau eller diskotek  

Tjekliste: Vigtige indkøb for dig, der vil drive eventbureau eller diskotek  

Tjekliste: Vigtige indkøb for dig, der vil drive eventbureau eller diskotek   
Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/startupsteps.dk/public_html/wp-content/themes/newstube/functions.php on line 1538
0
0

 

Mange forbinder i øjeblikket iværksættere med de folk, der igangsætter diverse former for onlinebaserede virksomheder, fordi det bestemt er i den retning, vores verden bevæger sig i øjeblikket. Der skal dog ikke være nogen tvivl om, at der naturligvis også findes en lang række andre former for virksomheder på det danske marked, der selvfølgelig også bliver både startet og drevet af folk, der i lige så høj grad er iværksættere.

 

Én af de brancher, der i høj grad bliver forbundet med fest og ballade, men dog fortsat må siges at være en branche, der også inkluderer et bredt spektrum af virksomheder er nattelivs- og festbranchen, hvor mange iværksættere naturligvis driver både natklubber, diskoteker, eventbureauer og meget andet. Der er med garanti rigtig mange unge mænd, der går med drømmen om, at kunne specialisere sig i lige netop denne branche.

 

  1. Det helt rigtige alkohol

Der skal ikke herske nogen tvivl om, at denne branche i høj grad er præget af alkohol og derfor er det også noget, du skal sørge for at investere i. Der findes en lang række forskellige typer af alkohol, hvorfor du skal fokusere på at finde det rette. Der ses en tydelig tendens blandt diskoteksgæster, at det er det eksklusive alkohol, der hitter – og specielt hvis der er monteret en fontæne på flasken, så alle øvrige gæster også kan følge med. Fontænen kan blot sættes fast med elastikker – mangler du dem, så klik her.

 

  1. Musikken skal være i orden

Uanset om du har intentioner om at afholde egne events via et eventbureau, om du vil arrangere events for kundere eller du derimod drømmer om at drive din helt egen natklub, så kommer du selvfølgelig ikke udenom, at det er særdeles vigtigt, at der er styr på musikken. Et festligt event eller en natklub er ikke meget værd uden musik, hvorfor det er en god idé, at lave et samarbejde med én eller flere DJs, der kan stå for dette, så du kan fokusere på andre aspekter.

 

Det kan dog også være en særlig fordel, at indgå en aftale med et bookingbureau, så du dermed får muligheden for at hyre professionelle artister, der kan komme at optræde til de fester, du afholder. Uanset om du ønsker at drive et eventbureau eller et diskotek (eller allerede driver én af delene), så er live-optrædener altid noget, der vil kunne trække folk til – og særligt hvis der er tale om en artist, der hitter i øjeblikket.

 

  1. Is til drinks og bowler

Endvidere, så er det naturligvis også essentielt, at der bliver indkøbt is i store mængder. Der bliver nemlig brugt rigtig meget is i løbet af en nat, da det både bruges til drinks, til at fylde diverse bowler med, der skal nedkøle alkohol og meget andet. Derfor er det naturligvis også uhyre vigtigt, at du sørger for at købe store mængder af is, når der skal afholdes fest – det kan du blandt andet vælge at gøre hos www.plusice.dk, der har specialiseret i netop dette.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Alt indhold på denne side er betalt eller sponsoreret.<br/>Vi bruger cookes til at forbedre brugeroplevelsen på siden. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept. Vi gør dig opmærksom på, at indlæg på denne hjemmeside er betalte eller sponsorerede af samarbejdspartnere.

Luk