Forside Iværksætterliv Ansæt en freelancer hvis du har for travlt i din virksomhed
Ansæt en freelancer hvis du har for travlt i din virksomhed
Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/startupsteps.dk/public_html/wp-content/themes/newstube/functions.php on line 1539

Ansæt en freelancer hvis du har for travlt i din virksomhed

0

Nu om stunder skal virksomheder, store som små, kunne findes på internettet. Dette gælder lige fra de store firmaer som møbelhuse og til de helt små enkeltmandsvirksomheder som psykoterapeuter eller frisører. Hvis ikke en virksomhed kan findes på internettet, så vil de færreste kunder være opmærksomme på virksomheden og dens ydelser. Det betyder tabt omsætning og mistet fortjeneste!

Hvis man er lille erhvervsdrivende og har en butik eller klinik, så har man brug for en hjemmeside. Hjemmesiden har regelmæssigt brug for at blive opdateret, og den har brug for at kunne blive fundet på internettet på særlige søgeord via søgemaskineoptimering.

Derudover er der et hav af andre kanaler at gøre opmærksom på sin virksomhed igennem. Der er en blog og et nyhedsbrev, der også skal skrives. Der er i det hele ret mange ting at holde styr på, hvis man er en lille erhvervsdrivende og vil være på internettet! Nogle insisterer på at gøre det hele selv, mens andre igen får hjælp af konsulenter eller freelancere til at styrke deres online tilstedeværelse.

Få en freelancer til at hjælpe eller hyr en virtuel assistent

Som sagt så bliver du nødt til at være tilstede på internettet med din virksomhed. Dette kan være enormt tidskrævende. Derfor er det en god løsning for mange ejere af mindre virksomheder at ansætte en freelancer til at hjælpe dem med at lave deres online arbejde for dem. Dette gælder uanset, hvilken type virksomheder, der er tale om. Det kan være at du driver webshop alene og har lidt for mange hatte på ift. alt det, der skal gøres. Det kan også være, at du ikke har indtjening nok til at ansætte en medarbejde på fuld tid, selvom man gerne ville.

I alle situationer kan det være en rigtig god ide at ansætte en freelancer eller virtuel assistent til at hjælpe med arbejdet et vist antal timer om ugen. Du kan finde freelancere på en hjemmeside som Worksome.dk eller Upwork.com. Du kan også finde en freelancer eller virtuel assistent her.

Navnlig brugen af virtuelle assistenter er blevet mere og mere populær i udlandet gennem de seneste år. Betegnelsen kommer af, at man får en assistent, som arbejder for en virtuelt, hvilket vil sige over internettet. Din freelancer eller virtuelle assistent udfører således ikke arbejdet for dig på en kontorplads i din virksomhed. Alt arbejdet udføres som fjernarbejde over internettet.

Hvad er fordelene ved at arbejde med virtuelle assistenter

Èn fordel ud af mange ved at arbejde med freelancere og virtuelle assistenter er, at du ikke har brug for en formel ansættelseskontrakt. Du slipper desuden for bøvlet og besværet med at skulle lave jobopslag og læse ansøgninger. Faktisk kan du reducere ansættelsesprocessen til et minimum af indsats ved blot at læse anmeldelser af den pågældende freelancer på internettet. Derved får du en klar ide om, hvilken freelancer eller kontraktarbejder, der er det rigtige match for dig.

Fordi din online hjælper udfører sit arbejde som fjernarbejde, så slipper du også for at skulle finde en kontorplads, som nævnt. Din fremsender blot din opgave til din online arbejder over en e-mail, hvorefter opgaven bliver udført. Ret nemt, ikke?

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Alt indhold på denne side er betalt eller sponsoreret.<br/>Vi bruger cookes til at forbedre brugeroplevelsen på siden. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept. Vi gør dig opmærksom på, at indlæg på denne hjemmeside er betalte eller sponsorerede af samarbejdspartnere.

Luk