
Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/startupsteps.dk/public_html/wp-content/themes/newstube/functions.php on line 1539
Hvis du er iværksætter, som så mange andre danskere, så er du sandsynligvis en person, der elsker dit job. Du vil gerne tilbyde en god service, og du sætter en ære i at arbejde hårdt og fokuseret. Men når det kommer til økonomien, så er du måske ikke den stærkeste. Hvorfor skulle du også være det?
De fleste ejere af små virksomheder er ikke økonomer, og du synes måske, som så mange andre, at det med regnskaber og budgetter kan føles kedeligt og ubetydeligt. Så hvorfor ikke bruge tiden på det du elsker, nemlig stærke produkter til trofaste kunder, og så overlade det økonomiske overblik til et regnskabsprogram? Her er et overblik over nogle af de mest populære!
Få den rigtige hjælp fra Billy
Billy’s Billing blev stiftet den 1. oktober, 2010, og lige siden da har programmets store mål været at skabe bedre løsninger for danskerne, som skal håndtere økonomien i en virksomhed. Hos Billy får du, som i alle andre regnskabsprogrammer, et overblik over din virksomheds økonomi. Nøgletal kan udregnes hurtigt og effektivt, så du kan bruge tiden andetsteds.
Der er dog andre funktioner, som er at finde her. Blandt andet får du en fakturadesigner. Så kommer dine fakturaer faktisk til at være en refleksion af dit firma, og den service, som I tilbyder. Det er også muligt at bruge den indbyggede funktion til lagerbeholdning. Har I produkter på lager, så er det en let måde at holde styr på processen, så de let kan leveres til kunderne.
Dinero – når det skal være let
Dinero er et længere samarbejde mellem iværksætterfirmaet Amino og servicen Kassekladde.dk. Visionen har altid været at skabe et smukt og enkelt rengskabssystem – og det er lige, hvad du får!
Hos Dinero bliver det blandt andet slut med krøllede kvitteringer. Med den integrerede app til smartphones, så kan du nemlig bare scanne din kvittering, og det hele bliver klaret online af programmet. Så skal du ikke bruge tiden på at indtaste det hele manuelt.
Men det kan blive lettere endnu. Med Dinero Crowd-funktionen, så bliver bilag automatisk placeret på de rigtige kontoer. Hvad end det er parkeringsbilletter eller produkter, så går det hele lynende hurtigt, og du skal ikke længere læse lange artikler for at finde ud af, hvordan tallene trækkes fra hinanden.
E-conomic giver dig muligheder
Hos E-conomic er det dig, som er i fokus. Du skal have muligheder, for selvom, at du ikke er økonom, men iværksætter, så skal du bestemme, hvordan dit regnskabsprogram skal udformes.
Ovenstående sker ved hjælp af en række tillægsmoduler, som kan hjælpe med at skabe overblik. Alt fra projektstyring til en fuldt funktionel webshop kan opsættes med hjælp fra E-conomic. Og det hele bliver selvfølgelig integreret med dette smarte online regnskabsprogram.
Du får selvfølgelig også nøgletallene klart og tydeligt, og de er hurtigt tilgængelige ved hjælp af den smarte app til din telefon. Så er regnskabet med på farten!
Smart og enkelt overblik med Dynaccount
Det kan altid blive lidt enklere. Med Dynaccount får du så let som overhovedet muligt, fordi det hele kommer visuelt. Vi ved alle sammen, at man nogle gange skal se resultatet for at forstå det. Med flotte grafer og statistikker kommer du let til at få indblik i din virksomheds økonomi!
Med Dynaccount kan du også få integration med Danløn. Det betyder, at når du betaler medarbejdere løn, så bliver alting ordnet af regnskabsprogrammet. Du skal ikke længere bruge aftnerne på at flytte tal rundt manuelt. Hvis du indtaster lønnen i Danløn, så kan Dynaccount klare resten.
Èn løsning med Simpelt Regnskab
For nogle skal det være så fleksibelt som muligt med alverdens muligheder. Hos Simpelt Regnskab er det anderledes – det skal være ligetil, så du kan få lov til at skabe vækst. Her får du kun én pris, som giver dig alle de tilknyttede funktioner.
Funktionerne kommer også i mange variationer. Du får for eksempel ubegrænset fakturahåndtering, så du altid kan sende en faktura ud. Der er selvfølgeligt også understøttelse af et forskudt regnskabsår, hvis din virksomhed skulle benytte sig af dette. På denne måde bliver det hele kort og godt, så du igen kan komme tilbage til det virkeligt spændende arbejde!