Forside Markedsføring Kom godt fra start med din virksomhed med Adwords
Kom godt fra start med din virksomhed med Adwords
Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/startupsteps.dk/public_html/wp-content/themes/newstube/functions.php on line 1539

Kom godt fra start med din virksomhed med Adwords

0

I dag er en virksomheds online tilstedeværelse et succeskriterium i sig selv. Formår en virksomhed at anvende internettet til sin fordel, er der enormt meget udbytte at hente. Internettet kan anvendes på en lang række af forskellige måder. Mange virksomheder benytter eksempelvis de sociale medier til at udbrede kendskabet til deres produkter blandt forbrugerne, ligesom de fleste i dag har egen hjemmeside og eventuelt også webshop. Internettet giver nemlig virksomhederne mulighed for at fange forbrugerne dér, hvor de allerede er, ligesom det i mange tilfælde giver mulighed for at målrette annoncer på helt unik vis, som ikke før har været en mulighed. Det er også denne logik, der gør sig gældende ved Adwords.

Hvad er Adwords?

Adwords optræder under mange navne, så selvom du måske umiddelbart tænker, at du ikke har hørt om det før, er der faktisk ret god sandsynlighed for, at du selv har stiftet bekendtskab med fænomenet. Adwords er nemlig en betegnelse for de Google annoncer, som dukker op blandt resultaterne, når du søger efter stort set hvad som helst på Google. Det er de af søgeresultaterne, som er markeret med et lille ’annonce’-logo, og som dukker op på de mest synlige steder blandt resultaterne. Og det er netop dette, virksomhederne betaler for – at blive placeret på de steder blandt søgeresultaterne, hvor forbrugerne er mest tilbøjelige til at klikke på deres links.

Adwords giver virksomheder mulighed for at tilpasse deres annoncer, således at linket til deres hjemmeside dukker op, når forbrugeren gennem sine søgeord udtrykker, at vedkommende er på udkig efter lige netop den type af produkt, som den givne virksomhed tilbyder. Du betaler dig altså fra at være den udbyder af det givne produkt, som forbrugeren ser først, når vedkommende søger efter produktet på Google.

Google er en enormt anvendt søgemaskine – både i private henseender og i arbejdsrelaterede sammenhænge og mange anvender Google hver eneste dag. Anvendes Adwords korrekt, kan annonceringsformen derfor give rigtig mange flere besøgende til din hjemmeside, og det vil i sidste ende kun ses på omsætningen, hvilket jo må siges at være den centrale målsætning for en hvilken som helst virksomhed.

Hjælp at hente

Som ansvarlig for en nyopstartet virksomhed, er der mange ting at se til, og det er kun helt naturligt, at man allerede fra start ikke har lige meget styr på alle aspekter af driften. Adwords kan være en kompliceret størrelse, som kan være enormt berigende for en virksomhed, hvis den anvendes korrekt, men i lige så høj grad kan være at hælde penge ud af vinduet, hvis det gøres forkert.

Fordi virksomheders online tilstedeværelse den dag i dag i så høj grad er et succeskriterium, findes der også i dag virksomheder, som specialiserer sig i at hjælpe at virksomheder godt på vej med netop dette. Når det kommer til Adwords, er adwords-specialist.dk værd at nævne. Her kan du finde hjælp til, hvordan du anvender Adwords, samt hvordan du får så meget som muligt ud af de penge, du smider i dine Google annoncer.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Alt indhold på denne side er betalt eller sponsoreret.<br/>Vi bruger cookes til at forbedre brugeroplevelsen på siden. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept. Vi gør dig opmærksom på, at indlæg på denne hjemmeside er betalte eller sponsorerede af samarbejdspartnere.

Luk